Παρατηρώ
εδώ και αρκετές ημέρες, τα "ρεπορτάζ" των ΜΜΕ για τα ΜΜΕ. Τα
περισσότερα μιλούν για τα ανυπέρβλητα οικονομικά προβλήματα των
υπολοίπων!
Η νέα επιχειρηματολογία βασίζεται στην κατακόρυφη πτώση της διαφήμισης. Τον Οκτώβριο η διαφημιστική δαπάνη έπεσε περίπου 30%. Τον Νοέμβριο το ίδιο. Τον Δεκέμβριο θα δούμε.
Αυτό όμως δεν μπορεί να αποτελεί σοβαρή επιχειρηματολογία. Αρκετά από τα ΜΜΕ έχουν εδώ και χρόνια διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον πολιτικό σκηνικό. Έχουν εισπράξει δε, αρκετά εκατομμύρια Ευρώ Δημόσια διαφήμισης.