• HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE
  • HEADING HERE

    DESCRIPTION HERE

Αν επαναστατήσω... φάτε.

Σήμερα το πρωί ξύπνησα με μια ενόχληση. Βαθιά μέσα μου, κάτι με πίεζε, κάτι με πονούσε. Ήταν το καθιερωμένο ετήσιο αγγούρι, που μας χώνουν στον κώλο οι αγρότες με τα μπλόκα. Έπρεπε να φύγω Θεσσαλονίκη να δω έναν γκόμενο, τον έρωτα της ζωής μου λέμε, το φως μου, το όνειρο μου, και δεν μπορώ να πάω. Θα ξεχάσω που στα μεγάλα μπλόκα του ΄95 ξεκίνησα για έναν άλλο γκόμενο στο Αγρίνιο, και μου πήρε 11 ώρες να φτάσω; Δεν......μας άφηναν οι αγρότες να πάμε στα φέρι και ο οδηγός του πούλμαν, πήρε στροφή και έκοψε από Καλάβρυτα.

Απολογισμός της διαδρομής προς Αγρίνιο;

Έξι ώρες χαμένοι στο βουνό, γιατί τον χάσαμε τον δρόμο, χωματόδρομος για γαϊδούρια και η ρόδα στον αέρα σε επικίνδυνη στροφή, μια κατσίκα σκοτωμένη όταν βγήκαμε στο ίσωμα, στάση στην Πάτρα για φαΐ αφού πεθάναμε της πείνας, 7 μποφόρ στο φέρι για απέναντι μια και χάλασε εν τω μεταξύ ο καιρός, 200 χιλιόμετρα ύστερα την ώρα, να φτάσουμε επιτέλους στο Αγρίνιο.

Όταν φτάσαμε, το μαλλί σκατά, πατημένο σαν της γριάς με το φιλέ, ενώ από την αγωνία φύτρωσε η τρίχα στο μπικίνι κάγκελο.
Γαμάει ο άλλος κάκτο; Δεν γαμάει.

Αν είχα μπροστά μου έναν αγρότη από αυτούς τους πούστηδες που μας έκλεισαν τον δρόμο, του έβγαζα τα δόντια με τανάλια και τα έκανα πιράκια στο τρακτέρ του.

Με ποιο δικαίωμα ρε καριόλη αποφασίζεις εσύ για τη ζωή μου;
Πώς κάνεις κουμάντο πότε και πού θα πάω;
Ποιο δρόμο κλείνεις ρε ηλίθιε;
Τον δρόμο του πατέρα και της μάνας σου;

Χέστηκα ρε μαλάκα για τα δικαιώματα σου.
Χέστηκα, όταν για να τα διεκδικήσεις καταπατάς τα δικά μου.

"Διεκδικήσεις επιδοτήσεων και καλύτερη τιμή από τους μεσάζοντες."

Μωρή κότα, άμα σε γαμεί ο μεσάζων, τράβα να γαμήσεις κι εσύ αυτόν, όχι εμένα που τον χρυσοπληρώνω.
Μοχλό πίεσης ρε άθλιε θα γίνω εγώ για να βγάλεις τα φραγκάκια που δικαιούσαι;
Το ΚΚΕ να κάνεις μοχλό πίεσης ρε, που σε πατρονάρει να ζητιανεύεις τα φράγκα της Ε.Ε ενώ από την άλλη απαιτεί να βγει η χώρα από αυτήν.

Βάλε τις πατάτες στον κώλο σου και μην τις πουλάς στον μεσάζοντα, μέχρι να πάρεις την τιμή που θέλεις.

Αλλά εμένα, δεν έχεις το δικαίωμα να μου απαγορεύεις να πάω να γαμηθώ με τον γκόμενο μου.
Να κάνω τη ζωή μου ρε!
Τη χιλιοβασανισμένη, από τη δική μου τη δουλειά.

Βαρέθηκα την αγροτιά και τους αγώνες της.
Κάποτε ζούσανε όλοι από τη γη και το συμφέρον το δικό της ήτανε συλλογικό.
Σήμερα η αγροτιά πρέπει να αναλογιστεί εκατοντάδες άλλα εργασιακά συμφέροντα.
Και κοίτα που δεν το΄χει αντιληφθεί ακόμα!

Ο αιώνας πέρασε προ πολλού, ο κόσμος έχει αλλάξει, και οι αγρότες γυρίζουν ακόμα το "1900".

Μαζευτείτε μαλάκες.
Κοιτάξτε να διεκδικήσετε σοβαρά ό,τι θεωρείτε πως δικαιούστε, και βάλτε τις αξίνες και τα δρεπάνια στα μπαούλα σας, για να μην πω στον κώλο σας.
Το δικαίωμα μου να πάω να βρω τον γκόμενο να ξεσκιστώ στο πήδημα, δεν σας το χαρίζω ούτε από συμπόνοια.

Τα τανκς απέναντι στα τρακτέρ, τώρα.
Τα τανκς διεκδικώντας τα δικαιώματα του μουνιού μου, που δεν τα βάζω πιο κάτω από τα δικαιώματα του αγρότη, αν δεν μου ζητηθεί συναίνεση.

ΥΓ.
Έτσι επαναστατώ εγώ.
Ολόιδια με τους αγρότες.
Εις βάρος τους, όπως το κάνουνε εις βάρος μου.

update λεπτομέρεια:
Μόλις άκουσα τους αγρότες στο μπλόκο της Λάρισας να φωνάζουν ένα από τα συνθήματα τους:
"Γυναίκα υπουργός-αγρότης νηστικός".

Λύγισα από το βάρος του ιδεολογικού υπόβαθρου του αγώνα τους.

Τελευταία νέα

Παράξενα

 
Greek Bloggers V.2 © 2011 | Designed by Most Media Athens, in collaboration with Barbie